SPLOŠNA DOLOČILA
Splošni pogoji za najem in koriščenje apartmajev veljajo skupaj s hišnim redom in so priložena v prilogi in objavljeni na spletni strani. Najemnik je seznanjen z njimi in jih sprejema, ko odda rezervacijo oziroma prijavo v ustni, pisni ali elektronski obliki ter jo Klaros d.o.o. (najemodajalec) potrdi ob prejemu predplačila najemnika na najemodajalčev transakcijski račun. S splošnimi pogoji se lahko najemnik seznani na spletni strani http://klaros.si/apartmaji-klaros/ in v apartmaju. Najemodajalec si pridržuje pravico spremeniti pogoje brez predhodnega obvestila. Zavezuje se, da bo pogoje javno objavil na svoji spletni strani.
Splošni pogoji veljajo za najem apartmajev na Hrvaškem, v Žaboriču. Podjetje Klaros d.o.o. (najemodajalec) daje v najem štiri apartmaje:
Najem in rezervacija APARTMAJA
Najemnik lahko rezervira oziroma odda prijavo po telefonu: +386 (0) 41 408 890 ali +386 (0) 31 326 170, po elektronski pošti: kravos.andrej@gmail.com ali vera.kravos@gmail.com , v aplikaciji na spletni strani in ustno.
Najemnik navede vse zahtevane podatke in jamči za njihovo verodostojno. Rezervacija je potrjena, ko najemodajalec prejme predplačilo (akontacijo) v višini 20% od celotnega zneska rezervacije.
V apartmaju smejo bivati samo osebe, ki so bile navedene ob rezervaciji apartmaja. Za te osebe bo tudi plačana turistična taksa. Najemodajalec ne prevzema nikakršnih odgovornosti za osebe, ki niso prijavljene in se nastanijo v apartmajih brez vednosti najemodajalca. Te osebe so same materialno in kazensko odgovorne.
PLAČILO
Rezervacija je potrjena, ko najemodajalec prejme predplačilo (akontacijo) v višini 20% od celotnega zneska najema. Preostali del plačila je najemnik dolžan plačati 8 dni pred prihodom v apartma. Turistična taksa je zajeta v ceni.
Številka transakcijskega računa za plačilo je: SI56 0400 1004 9302 470, namen: akontacija ali najem apartmaja. Za dan plačila se šteje dan, ko KLAROS prejme plačilo na transakcijski račun KLAROS d.o.o..
Akontacija se vrača samo v primeru odpovedi rezervacije do 15 dni pred prihodom, vrne se v celoti razen 10 EUR, ki si jih najemodajalec zaračuna kot strošek odpovedi.
CENA in doplačila
Cene najema veljajo na dan rezervacije in so objavljene na spletni strani za vsak apartma posebej: http://klaros.si/apartmaji-klaros/ .
V ceno je vključena uporaba opreme v apartmaju, poraba vode in električne energije in tudi:
DOPLAČILA
Če ni drugače dogovorjeno, veljajo cene za najem apartmaja za število oseb kot je navedeno na spletni strani. KLAROS d.o.o. lahko uveljavlja povračilo škode na opremi in prostoru, ki je bila povzročena v času najema apartmaja.
Last minute ponudbe so vključene v cenik in so tako tudi obravnavane.
ODPOVED REZERVACIJE
Najemnik ima pravico do odpovedi najema. V primeru, ko najemnik odpove najem, ima KLAROS d.o.o. pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi najema. V primeru odpovedi rezervacije manj kot 15 dni pred prihodom se akontacije ne vrača. Ravno tako znašajo stroški 100 % cene najema, če najemnik predčasno zapusti apartma razen ob izrednih okoliščinah po dogovoru z najemodajalcem.
KLAROS d.o.o. si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi najema, če pred ali med izvajanjem najema nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti. V primeru, da KLAROS d.o.o. odpove najem, ima najemnik pravico do celotnega povračila vplačane cene . KLAROS d.o.o. lahko odstopi od najema tudi, če se ne upošteva hišni red, splošni pogoji in v slučaju, da je najemnik namerno sporočil napačne podatke o številu bivajočih v apartmaju.
PRIHOD IN ODHOD
Prihod v apartma je možen samo ob predhodni rezervaciji. Na dan prihoda je apartma na voljo od 15.00 ure dalje. Na dan odhoda je potrebno apartma zapustiti do 10.00 ure. Ura prihoda in odhoda se lahko tudi prilagodi po predhodnem dogovoru. Ključe najemnik prejme predhodno po dogovoru. Ob odhodu najemnik vrne najemodajalcu ključe in poravna še morebitne obveznosti.
REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE
Informacije, ki jih najemnik dobi ustno, ne obvezujejo KLAROS d.o.o. bolj kot navedbe v teh splošnih pogojih. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna informacija ali pisna razlaga.
Najemnik naj nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti prijavi na KLAROS d.o.o. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, premalo posteljnine, brisač ..), najemnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene najema oziroma plačilu škode.
Najemnik lahko vloži reklamacijo pisno v predpisanem roku na naslov Klaros d.o.o., Dobrna 34 a, 3204 Dobrna ali preko zgoraj navedene elektronske pošte. Brez pisne reklamacije KLAROS d.o.o ne bo obravnava zahtevkov.
Reklamacija mora biti utemeljena. Najemnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze, na podlagi katerega uveljavlja svoj zahtevek.
UPORABA PODATKOV
KLAROS d.o.o vse pridobljene osebne podatke varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da najemnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo razosebljenih podatkov za namene obveščanja o ponudbi. Če najemnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi za najem.
KONČNA DOLOČILA
V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno Okrožno sodišče v Celju.
KLAROS d.o.o.