Pogoji naročila storitev

POGOJI poslovanja za spletno naročilo za zdravstvene storitve storitve

 

S splošnimi pogoji se lahko uporabni seznani na spletni strani: klaros.si. Uporabnik je z njimi seznanjen in se z njimi strinja, čim potrdi zdravstveno storitev. Ponudnik zdravstvenih storitev si pridržuje pravico spremeniti pogoje brez predhodnega obvestila.

 

SPLOŠNi pogoji za koriščenje zdravstvenih storitev

  • Storitve niso namenjene nujnim stanjem. Takrat je potrebno na obiskati urgenco ali poklicati 112.
  • Storitve niso krite iz obveznega zdravstvenega zavarovanja, ampak so samoplačniške. Uporabnik se strinja, da zdravstvene storitve krije sam.
  • Zdravstvena storitev ni del javne zdravstvene mreže, zato ne zajema izdaje napotnic ali delovnih nalogov, receptov za zdravila ali potrdil o odsotnosti z dela zaradi bolezni, poškodb ali drugih zdravstveno upravičenih razlogov (bolniški stalež).
  • Zdravstvene storitve so namenjene samo odraslim, ki so dopolnili 18 let.
  • V prostorih ordinacije; KLAROS d.o.o., PE Žalec, Prešernova ulica 6, 3310 Žalec v 1. nadstropju so uporabniki dolžni spoštovati splošne predpise pri koriščenju zdravstvenih storitev in hišni red, ki je objavljen na spletni strani lastnika prostorov ( Zdravstveni dom Žalec, Prešeronva ulica 6, 3310 Žalec: https://zd-zalec.si/informacije-javnega-znacaja/)
  • Komunikacija z uporabnikom poteka izključno v slovenskem jeziku.

 

 

naročilo za zdravstveno storitev

Uporabnik se lahko naorči na zdravstveno storitev po telefonu 037134326 ali na e-naslov: ordinacija.kravos.dr@gmail.com

Uporabnik je dolžan navesti svoje resnične podatke in jamči za njihovo verodostojnost. 

Zdravstvena storitev je uspešno naročena, ko uporabnik prejme potrditev termina. V času dopustov se lahko na storitev čaka tudi več kot 3 tedne.

 

PLAČILO

Plačilo je možno kot vnaprejšnje plačilo preko pay pal ali na transakcijski  račun podjetja KLAROS d.o.o.: SI56 0400 1004 9302 470. Pri vnaprejšnjem plačilu je potrebno navesti za katero zdravstveno storitev gre. Vnaprejšnje plačilo je možno šele po dodelitvi termina. Zdravstveno storitev se lahko plača tudi tik pred opravljeno storitvijo.

Če se uporabnik ne oglasi na naročen termin, se vnaprejšnje plačilo ne vrne. Če uporabnik odpove storitev prej kot v 24 urah pred naročenim terminom po telefonu, se znesek vrne, vendar izvajalec zadrži 10 EUR, ki si jih zaračuna kot administrativni strošek.

 

 

 

REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Informacije, ki jih najemnik dobi ustno, ne obvezujejo KLAROS d.o.o. bolj kot navedbe v teh splošnih pogojih. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna informacija ali pisna razlaga.

Najemnik lahko vloži reklamacijo pisno v predpisanem roku na naslov Klaros d.o.o., PE Žalec Prešernova ulica 6, 3310 ali preko zgoraj navedene elektronske pošte ali na navedeno teelfonsko številko.

 

UPORABA PODATKOV

KLAROS d.o.o vse pridobljene osebne  podatke varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da najemnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo razosebljenih podatkov za namene obveščanja o ponudbi. Če najemnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi za najem.

 

KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno Okrožno sodišče v Celju.

 

KLAROS d.o.o.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?